شناسهٔ خبر: 148863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستائی راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان خبر داد؛

بهسازی روستاهای هرمانک، دره آلوچه و دولت آباد در شهرستان چادگان به طول ۷ کیلومتر

بهسازی روستاهاي هرمانك، دره آلوچه و دولت آباد در شهرستان چادگان به طول هفت کیلومتر معاون فنی و راه های روستائی از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی هرمانک شهرستان چادگان و بهسازی و روکش آسفالت راه روستائی دره آلوچه و دولت آباد چادگان به طول هفت کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید خدابخشی معاون فنی و راه های روستائی اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستای هرمانک در راستای مشکلات فراوانی که برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان بوجود آمده بود با انجام زیر سازی و ساخت ابنیه فنی انجام شد.

وی افزود: این طرح در امتداد اجرای طرح‌های ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های روستایی شهرستان چادگان محور شهرکرد به چادگان پس از پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت روستای هرمانک به طول ۱کیلومتر و ۲۸۵ متر تمام یافته، دره آلوچه به طول۲ کیلومتر و ۶۵۰ متر زیرسازی و آماده آسفالت می باشد و دولت آباد به طول ۲ کیلومتر و ۸۵۰ متر  با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی و آماده آسفالت است.

خدابخشی در ادامه عنوان کرد: راههای روستائی شهرستان چادگان به طول هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و تخصیص قیر توسط بسیج سازندگی به میزان ۱۹۵ تن در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت سه کارگاه اجرای آسفالت در سه محور مختلف شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: اعتبار جذب شده برای این سه طرح برابر با ۱۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که توسط پیمانکار بخش خصوصی و تحت نظارت مهندسین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال اجراست.

وی سال ۱۴۰۲ را فرصتی مغتنم برای ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد و افزود: با ایجاد بسترهای مناسب حمل و نقل و ایجاد سهولت در ترددهای جاده‌ای، بدون شک شاهد توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بویژه در مناطق روستایی خواهیم بود که حاصل آن رشد تولید، توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه اجتماعی است.

معاون فنی و راه های روستائی استان اصفهان عزم راهداران برای ارتقاء ایمنی و برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را یک ضرورت برشمرد و در ادامه بر تقویت اراده و روحیه جهادی در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق سیاست‌های اجرایی به راهداران سراسر استان تأکید کرد.

شهرستان چادگان یکی از شهرستانهای ۲۸ گانه استان اصفهان است که بعلت همسایگی با شهرستانهای تیران و کرون از شمال و شرق،شهرستان فریدن از سمت شمال غرب، شهرستان فریدونشهر از سمت غرب و استان چهارمحال و بختیاری از سمت جنوب هم مرز بوده، دارای محورهای شریانی پر تردد و با اهمیتی است.

معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ها و رضایتمندی مردم عنوان کرد.