شناسهٔ خبر: 148976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم:

۲۶۶ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان سمیرم اختصاص یافت

حسین منصور زاده /سمیرم / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با اشاره به اختصاص ۲۶۶ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان سمیرم، گفت: پروژه احداث خانه کشتی نیز از پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

حسین منصورزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با اشاره به تلاش‌های بعمل آمده در حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: در این راستا و با هدف سهولت در تردد مردم عزیز، اقدامات لازم بعمل آمد و جاده کوشک به قلعه به طول ۸۰۰ متر احداث شد.  

وی افزود: پروژه احداث خانه کشتی نیز از پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان است که به صورت مشارکتی با شهرداری سمیرم در دست اجرا است وپیش بینی می‌شود این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با اشاره به اقدامات به‌عمل آمده برای رفع مشکل معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان بیان کرد: در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب قیر رایگان برای آسفالت معابر به شهرداری‌ها اختصاص یافت.  

وی افزود: در این راستا ابتدا استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل بافت فرسوده به عمل آمد و پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر صادر شده است.  

منصورزاده خاطرنشان کرد: بر این اساس سال ۱۴۰۱ میزان ۱۶۶ تن قیر در اختیار شهرداری‌های چهارگانه شهرستان سمیرم قرار گرفت و امسال نیز ۱۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری سمیرم اختصاص یافت.