شناسهٔ خبر: 149060 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان سازمانی سودده معرفی شد

سازمان مجری ساختمانها و تاسيسات دولتی و عمومی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: در بررسی و حسابرسی از شرکت‌های دولتی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از جمله شرکت‌هایی شناخته شد که در سال مالی ۱۴۰۱ به سازمان سود ده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی دولتی گفت: در بررسی و حسابرسی از شرکت‌های دولتی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از جمله شرکت‌هایی است که در سال مالی ۱۴۰۱ به سازمان سود ده تبدیل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه این خبر از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی جمع‌بندی شده است، بر تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای ساخت ساختمان‌های عمومی خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، این سازمان توانست برابر سیاست‌ها و اهداف مجمع عمومی، هیات‌مدیره و وزارت راه و شهرسازی با صرفه‌جویی، بهره‌وری، افزایش توان فنی و مهندسی، انجام خدمات مهندسی و افزایش پروژه‌ها و تامین منابع مالی برای احداث طرح‌ها و پروژه‌های سازمان، اهداف تصویب شده مجمع عمومی را محقق کند.