شناسهٔ خبر: 149119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت

کمیسیون ماده 5 معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ارائه طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت در کمیته کار کمیسون ماده ۵ جنوب کرمان توسط مشاورین طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)رضا آزادی معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان  در حاشیه  جلسه کمیته کار کمیسون ماده ۵ اعلام کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت در کمیته کار کمیسون ماده ۵ اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان توسط مشاورین مطرح ارائه شد و پس از تصویب برای بررسی مجدد به دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران شهری وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه تعداد ۸ پرونده از شهر جیرفت باموضوع تغییر کاربری واصلاح معابر بررسی و به تصویب اعضا رسید.

آزادی بیان کرد: در مدیریت جدید این اداره کل نگاه مشارکتی در برنامه‌ریزی ها وجود دارد و با تغییر نگرش ها می توان نقش سرمایه گذار و بخش خصوصی در توسعه طرحها را تقویت کرد و همچنین تسهیل در اخذ مجوزها به نوعی کمک به بخش خصوصی و مشارکت بیشتر در طرحها است.

وی با  اشاره به جلسات گذشته این کمیته اعلام کرد: در جلسه قبلی این کمیته نیز طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی در شهر های قلعه گنج، رودبار جنوب ، عنبر آباد و منوجان  مصوب شد که در انتظار ابلاغ نهایی از سوی معاونت عمرانی استانداری کرمان هستیم تا اجرایی شود.