شناسهٔ خبر: 149144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسابقات ورزشی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی برگزار شد 

جشنواره مسابقات ورزشی دستگاه های های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: جشنواره مسابقات ورزشی دستگاه های های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان باهدف ایجاد روحیه شاد و انگیزه کاری با حضور پرشور کارکنان در رشته های ورزشی مختلف برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اظهار کرد: با بعنایت به اهمیت امر ورزش در حفظ و ارتقاء سلامت جسمانی و روانی کارکنان و تاثیر بسزای آن در ایجاد روحیه شاد و انگیزه کاری، جشنواره ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی با حضور ۹۸ نفر خانم و آقا از هفته گذشته شروع و نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های ورزشی انفرادی و گروهی با حضور و استقبال پر شور آقایان و بانوان برگزار شد.

میرکریمی گفت: در رشته پرتاب دارت آقای عیسی رحیم زاده از اداره کل راه و شهرسازی، رشته تنیس روی میز آقای محسن آموزگار از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، در مسابقه شطرنج آقای محمدعلی عصمتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، در رشته شنا آقای فرشاد وحدانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و در رشته والیبال هم اداره کل راه و شهرسازی استان موفق به کسب مقام نخست شدند.

وی با اشاره به این که بانوان نیز در این دوره مسابقات شرکت فعالی داشتند افزود: در رشته دارت بانوان سرکار خانم نسیم یادگار، رشته شطرنج بانوان سرکار خانم فاطمه یزدانی و در رشته شنای بانوان نیز  سرکار خانم شیما شفیع آبادی هر سه نفر از اداره کل راه و شهرسازی مقام اول را کسب کردند.

گفتنی است ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان را تشکیل می دهند.