شناسهٔ خبر: 149186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از ارائه درخواست کتبی از سوی شهرداری کاشان؛

تامین زمین برای احداث ترمینال جدید شهرستان کاشان میسر است

مجتبی اراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه این اداره برای تامین زمین ترمینال جدید از آمادگی لازم برخوردار است گفت: شهرداری کاشان تاکنون درخواست کتبی مبنی بر واگذاری زمین برای احداث ترمینال ارائه نداده است.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان در خصوص تامین زمین برای ایجاد ترمینال جدید اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در راستای تامین اراضی مورد نیاز جهت ایجاد ترمینال شمال و جنوب آمادگی لازم را دارد.  
وی افزود: در این باره تا کنون از سوی شهرداری کاشان درخواست واگذاری زمین جهت ایجاد ترمینال به اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ارائه نشده است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: در صورت دریافت درخواست کتبی مبنی بر واگذاری زمین برای ایجاد ترمینال شمال و جنوب در شهرستان کاشان، پیگیری قانونی در راستای تخصیص زمین از طریق موافقت‌های کمیسیون‌های مرتبط در استان اصفهان انجام می شود.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تخصیص زمین مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه در شهرستان کاشان عنوان کرد: ۱۵ هکتار زمین در ابتدای جاده درین برای زمین نمایشگاه دائمی شهرستان کاشان تامین و به اتاق بازرگانی تحویل شده است.