شناسهٔ خبر: 149209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به مناسبت ۱۳ آبان

پیام تبریک مهندس عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور پیامی یوم الله ۱۳ آبان ماه را روز سرنوشت ساز در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان) امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور پیامی یوم الله ۱۳ آبان ماه را روز سرنوشت ساز در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست.

متن پیام تبریک بدین شرح است: 

"تا زمانی که دولت امریکا از روحیه استکباری خود و تهدید، دست بر ندارد، ملت ایران، فریب سخنان به ظاهر آشتی جویانه دولت امریکا را نخواهد خورد و به هیچ وجه نیز از استقلال، آزادی، منافع ملی و حقوق خود عقب نشینی نخواهد کرد". مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، یکی از حساس ترین روزهای انقلاب محسوب می شود. ۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است، در سال ۵۷ مصادف با چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی(ره) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران بیادمان گذارند. تبعید امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۵۸، این یوم الله را برای همیشه در حافظه ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده و برای ملت ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، نمادی از دشمن شناسی و حضور به هنگام در صحنه های مقابله با ظلم محسوب می شود. اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز و مردم تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم ودانش را در سنگر تعلیم و تربیت خواهان و خواستارم.