شناسهٔ خبر: 149262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان در شورای مسکن

کرمان در جلسه شورای عالی مسکن با رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن کشور پرداخته شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان روز شنبه مورخ ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۲ جلسه شورای عالی مسکن کشور با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ،مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ،معاونین وزارت راه و شهرسازی ،استانداران ،مدیران کل راه و شهرسازی و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه مهرداد بذرپاش به ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح ملی مسکن پرداخت و در ادامه در خصوص موضوعات عنوان شده ،پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان در محضر استاندار کرمان پرداخت و گفت: در شمال استان کرمان تا به این لحظه موفق به الحاق ۲۴۰۱٫۵۹ هکتار اراضی شده ایم.

وی همچنین به پیشرفت فیزیکی سایت های طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: سایت ۱۲۰ هکتاری سیرجان ۸۵ درصد و سایت ۲۸ هکتاری فیروز آباد سیرجان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

حافظی ادامه داد: سایت های ۸۳ هکتاری شهربابک ،۲۵ هکتاری خورسند و ۷۳ هکتاری بم عملیات اجرای آن آغاز شده است و نیز ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.