شناسهٔ خبر: 149309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان 

ناوگان حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۲۹ تن کالا در قالب ۱۳۵ هزار و ۲۷۹ سفر در ۷ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اعلام جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از این میزان، یک میلیون و ۶۲۸ هزار و ۷۵۲ تن درون استانی و ۴۱۵ هزار و ۳۷۷ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.  

وی عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت را آرد، فرآورده‌های نفتی و سیمان عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار، بیشترین کالاهای حمل شده طی این مدت از شهرستان‌های زاهدان و خاش بوده است.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی این اداره کل اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۳ شرکت حمل و نقل، بیش از ۹ هزار راننده و ناوگان باری در بخش حمل و نقل کالا در حال خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.  

کرد در پایان از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱  این اداره کل که بصورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.