شناسهٔ خبر: 149426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایانه بار ارومیه با هدف رفاه رانندگان تعمیر و بازسازی شد

کالای اساسی آذربایجان غربی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اتمام عملیات ساخت و بهسازی پاسگاه پلیس راه استان با در نظر گرفتن تلاش‌های این نیروهای جان بر کف برای تامین امنیت و نظم در جامعه حائز اهمیت بوده و مورد توجه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هومن شریفی رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در رابطه با تحویل پروژه‌ پاسگاه ارومیه-سلماس اعلام کرد: محوطه این پاسگاه با اعتباری بالغ بر ٢۶ هزار میلیون ریال به طور موقت برای انجام فعالیت های لازم تحویل داده شد و بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه ارومیه-مهاباد ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده درپاسگاه‌های ثابت و سیار پلیس راه استان اذعان کرد: تعمیر و نگهداری تاسیسات برقی و مکانیکی به همراه مرمت و بهسازی ابنیه پاسگاه ها طی ١٢ ماه به اتمام رسیده و به طور موقت تحویل داده شده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود درخصوص اقدامات در حال اجرا در پایانه عمومی بار ارومیه افزود: تعمیرات ضروری تاسیسات ساختمان و ابنیه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ١۵ میلیارد ریال و تعمیرات ضروری تاسیسات زیربنایی و امکانات رفاهی رانندگان پایانه بار نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده و به طور موقت تحویل داده شده است.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: پایان پروژه‌های ناتمام باعث پیشرفت هرچه بیشتر استان ما می‌شود پس تمام تلاش براین است که هرچه زودتر شاهد پایان این پروژه‌ها باشیم.