شناسهٔ خبر: 149440 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر دوم رییس‌جمهور به کردستان؛

پروژه خدماتی، فرهنگی و ورزشی نایسر به نام شهدای طوفان‌الاقصی نامگذاری و افتتاح شد

نایسر در سفر دوم دولت به استان کردستان، پروژه خدماتی، فرهنگی و ورزشی منطقه کم‌برخودار و سکونتگاه غیررسمی نایسر شهر سنندج به نام شهدای طوفان الاقصی نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، به پاس شجاعت و حماسه مقاومت مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت شهیدان غزه در سفر دوم دولت به استان کردستان، پروژه خدماتی، فرهنگی و ورزشی منطقه کم‌برخودار و سکونتگاه غیررسمی نایسر شهر سنندج به نام شهدای طوفان الاقصی نامگذاری شد.

گفتنی است، پروژه خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهدای طوفان الاقصی دارای ۲ سالن سینما، کتابخانه به همراه سالن مطالعه، مهدکودک به همراه اتاق بازی کودک، سالن ورزشی و ۲۴ غرفه خدماتی به عنوان مکانی برای حمایت از اشتغال پایدار و کسب و کار محله و عرضه  تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار و همچنین برگزاری کارگاهای آموزشی فنی و حرفه‌ای برای جوانان این منطقه به منظور احراز شغل مناسب و ارتقای کارایی و توانمندی‌ آنان از جمله اهداف دیگر ساخت این پروژه است.

شایان ذکراست، پروژه خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهدای طوفان الاقصی با زیر بنای۲۴۵۰ متربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران احداث شده است.