شناسهٔ خبر: 149503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراحل پایانی احداث ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت

دکتر حمزه لو رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: احداث ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت از پروژه های فعال در دست اجرای این اداره کل بوده که پیشرفت ۸۵ درصدی دارد و در مراحل پایانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی حیدرزاده رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی و رییس مرکز اسلامی اهل سنت استان از طرح ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت اظهار کرد: این طرح در قالب ایجاد فضاهای آموزشی برای طلاب و همچنین با  کاربری  اداری جهت بهره‌گیری در طرح اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح احداث دفتر نمایندگی اهل سنت با مساحت ۲ هزار و ۲۳۰ مترمربع اجرا می شود و برای اجرای این طرح ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده  احداث دفتر نمایندگی اهل سنت با تخصیص به موقع و متناسب اعتبارات تکمیل شده و تحویل بهره بردار خواهد شد.

 گفتنی است در این بازدید مقرر شد تامین و تخصیص اعتبار به موقع و متناسب از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی طی روزهای آتی صورت گیرد تا طرح تا دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.