شناسهٔ خبر: 149515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از احداث باند دوم کرمان-بافت محدوده بهرامجرد-نگار

کرمان با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بازدید از احداث باند دوم کرمان-بافت محدوده بهرامجرد-نگار صورت گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر، مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت، کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مشاورین و پیمانکار طرح صبح روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ بازدید از احداث باند دوم کرمان-بافت محدوده بهرامجرد-نگار صورت گرفت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در این بازدید گفت: این پروژه از پروژه‌های جدید سال ۱۴۰۲ بوده و پیمانکار آن شرکت حسام راه سمنگان است.

وی افزود: این قطعه به طول ۹ کیلومتر به مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان است که از شهریور ماه امسال آغاز شده و اگر به موقع تامین اعتبار شود طبق برنامه زمانبندی ۲ ساله به اتمام و بهره برداری خواهد رسید. 

حافظی در ادامه به نقش مسئولین شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولین شهرستان خصوصا فرمانداران نقش مهمی در جهت مرتفع ساختن مشکلات محلی دارند که این مهم اگر به خوبی از سوی شهرستان مدیریت شود در تسریع پروژه کمک شایانی خواهد کرد.