شناسهٔ خبر: 149536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

واگذاری زمین برای احداث پاسگاه فرماندهی مرزبانی در مراوه تپه

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری یک قطعه زمین به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع در شهر مراوه تپه به مرزبانی گلستان برای احداث پاسگاه فرماندهی مرزبانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای تامین امنیت مرزها، وزارت راه و شهرسازی مطابق مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مکلف است زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه، کلانتری، پایگاه و حوزه‌های مقاومت و سالن‌های فرهنگی ورزشی بسیج را در مناطق کم‌ برخوردار  به ‌صورت رایگان در اختیار دستگاه های ذینفع قرار دهد.

وی افزود: بدین منظور ۲۹ هزار ۹۵۰ متر مربع زمین، از اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن برای احداث پاسگاه فرماندهی مرزبانی در شهر مرواه تپه به مرزبانی گلستان واگذار شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این اراضی داخل محدوده شهر مراوه تپه قرار داشته و عملیات احداث آن بر عهده دستگاه های ذیربط است.

ملک همچنین اظهار کرد: گفتنی است پیش از این اداره کل راه و شهرسازی گلستان یک قطعه زمین به مساحت حدود سه هزار متر مربع را برای احداث پاسگاه فرماندهی مرزبانی در شهر اینچه برون به مرزبانی واگذار کرده بود.