شناسهٔ خبر: 149556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه اعلام کرد؛

سرویس و آماده سازی ۶۲ دستگاه نمک پاش برای راهداری زمستانی

پیرمحمودی ماشین آلات کرمانشاه رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت: ۶۲ دستگاه نمک پاش جهت آمادگی راهداری زمستانی سرویس و آماده به کار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) رضا پیرمحمودی رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت: جهت آمادگی راهداری زمستانی، ۵۴ دستگاه نمک پاش در سراسر استان سرویس و آماده به کار شده اند و ۸ دستگاه نمک پاش خریداری شده که به زودی جمع ناوگان اضافه خواهند شد.

وی گفت: از نمک پاش های اسقاطی ۲ دستگاه توسط پرسنل ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به صورت کامل بازسازی شده که به عنوان پشتیبان به ناوگان راهداری زمستانی اضافه خواهد شد.

پیرمحمودی درباره اورهال ماشین آلات راهداری گفت: طی هفت ماه گذشته اداره ماشین آلات نسبت به بازسازی دستگاه های فرسوده اقدام نموده که در این اقدامات:  ۵دستگاه از ماشین آلات راهداری شامل ۱ دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هپکو،  ۲ دستگاه لودر ۴۴۰۰ ولوو،  ۱ دستگاه گریدر کاترپیلار و  یک دستگاه تانکر آب پاش کامل اورهال گردیده است.

وی افزود: ۳ دستگاه مایلر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اورهال هستند و همچنین ۲ دستگاه لودر و۲ دستگاه بلدوزر با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهند رسید.

پیرمحمودی درباره بروزرسانی ناوگان فرسوده گفت: با انجام برنامه ریزی و کارشناسی های انجام شده، ۱ دستگاه بیل هپکو، ۱ دستگاه تراگریدر به همراه ۱ دستگاه آمیکو که تقریبا" دچار فرسودگی کامل بوده اند بازسازی و به ناوگان ماشین آلات  اضافه شده اند.

وی با اشاره به بازسازی و بهره برداری از ۱ دستگاه قیرپاش فرسوده گفت: عملیات بازسازی ۱ دستگاه مایلر، ۲ دستگاه خودروی بنز تک ده تن آغاز شده است و به دنبال آن هستیم که در چند ماهه آینده اورهال کامل انجام و به ناوگان خودرویی اضافه شوند.

پیرمحمودی در پایان افزود: امورات تعمیرات و سرویس کلیه ماشین آلات به صورت جاری اعم از سبک، نیمه سنگین و سنگین هر روزه در حال انجام بوده و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی اقدام می شود، اما فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه که هر سال در طرح‌ زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از دغدغه‌های اصلی مدیران و مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نوسازی آن به عزم ملی و جهادی نیاز دارد.