شناسهٔ خبر: 149579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی احداث بخشی از باند دوم بزرگراه بافت- ارزوئیه- حاجی آباد

کرمان معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بخشی از باند دوم بزرگراه بافت- ارزوئیه- حاجی آباد گفت: با تلاش و پیگیری های مجموعه راه و شهرسازی بحمدالله استان کرمان تبدیل به کارگاه راهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ،رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،محمدی مدیر کل پروژه های راهسازی منطقه جنوب شرکت ساخت و توسعه راه های کشور ،صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی،امام جمعه ،فرماندار ،مسئولین شهرستان ارزوئیه ،مشاورین و پیمانکار طرح عملیات اجرایی احداث بخشی از باند دوم بزرگراه بافت- ارزوئیه- حاجی آباد آغاز شد.

محمدرضا کدخدازاده ضمن اشاره به اهمیت محور مذکور گفت: راه ها زیر بنای اصلی رشد اقتصادی بشمار می روند و بدون شک به بهره برداری رسیدن باند دوم محور مذکور کمک شایانی به رشد اقتصادی منطقه خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش های مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان در راستای ساخت راه افزود: بحمدالله استان کرمان تبدیل به کارگاه بزرگ راهسازی شده است و این مهم تحقق نمی یافت مگر با تلاش و همت جهادی همکاران ما در راه و شهرسازی و حمایت و همراهی مسئولین استان.

کدخدازاده در رابطه با باند دوم این محور ادامه داد: عنوان پروژه احداث باند دوم بزرگراه ارزوئیه -سه راهی ثارالله -گیجوئیه می باشد که به طول ۲۲٫۶ کیلومتر و مبلغ قرارداد ۴۸۴۸ میلیارد ریال است که انشاالله باید ظرف ۴۲ ماه به بهره برداری رسد.

شایان ذکر است این مراسم در روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.