شناسهٔ خبر: 149606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان زنجان اعلام کرد؛

روکش آسفالت ۵ کیلومتر از محور شهید چمنی در بخش گرماب

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: روکش آسفالت ۵ کیلومتر از محور شهید چمنی در بخش گرماب استان زنجان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در برنامه زنده "مطالبه" از شبکه اشراق با اعلام اینکه سرقت علائم راهنمایی رانندگی در محورهای مواصلاتی زیاد است، عنوان کرد: همین موضوع یکی از دلایل افزایش تصادفات در محور گرماب به کتله‌خور است که امیدواریم به لحاظ فرهنگ‌سازی در منطقه، دیگر نهادهای دخیل و رسانه‌ها، کمک حال راهداری باشند.

وی در ادامه محدودیت اعتبار را یکی دیگر از عوامل کندی تعریض محور شهید چمنی در بخش گرماب عنوان کرد و افزود: با وجود مشکلات اعتباری سعی کردیم در شهرستان خدابنده به خصوص گرماب، پروژه‌های اثرگذاری اجرا شود تا رضایتمندی عمومی حاصل شود.

قزوینیان با تاکید بر اینکه تاکنون ۵ کیلومتر از این محور روکش آسفالت شده است، افزود: در همین راستا برای کاهش تصادفات، اصلاح مسیرهای خطرناک، تقویت تابلوی علائم و تابلوهای راهنمایی رانندگی و خط‌کشی محور در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راهداری راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار نمود: بدون تردید اقدامات صورت گرفته در جاده‌ها نیازمند تلاش و همکاری مسئولین استانی است که امیدواریم این همکاری‌ها همچنان تداوم داشته باشد تا در پیشبرد اهداف راهداری موفق عمل نماییم.