شناسهٔ خبر: 149611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت امانی در حال اجرا است؛

اصلاح افتادگی ۷ کیلومتر شانه و قنوزنی محور ابهر_خدابنده

راهداری زنجان رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر اظهار کرد: طی ۲ هفته گذشته ۷ کیلومتر عملیات قنوزنی و رفع افتادگی شانه در محور ابهر_قیدار انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، به دلیل اجرای عملیات عمرانی در محور ابهر_خدابنده طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه و قنوزنی در حال اجرا است.

علی‌اصغر عطوفی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر ضمن اعلام خبر فوق توضیح داد: از آنجا که بهسازی و روکش آسفالت موجب اختلاف سطح سواره‌رو و افتادگی شانه راه می‌گردد، طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه به صورت امانی توسط اکیپ‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر در حال اجرا است.

وی طول مسیر در دست اصلاح محور ابهر خدابنده را ۲۹ کیلومتر اعلام کرد و افزود: ۷ کیلومتر از این مسیر انجام شده و ۲۲ کیلومتر باقی‌مانده طی ۱۵ روز آتی با پایان می‌رسد.

عطوفی گفت: در راستای ایمن‌سازی این محور، نصب تابلوهای انتظامی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، رفع نقطه پر تصادف در سه راهی قزلجه، ساماندهی تقاطع میموندره، خط‌کشی و نصب گاردریل نیز انجام شده است.

وی به لکه‌گیری اساسی در محور ابهر_ خدابنده اشاره کرد و افزود: عملیات لکه‌گیری در این محور با صرف ۴۰ تن آسفالت به پایان رسیده است.