شناسهٔ خبر: 14963 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان شروع شد

آزمون ورود به حرفه نظام مهندسي ساختمان ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان ساختمان از روز هفتم آذر شروع شد و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان از روز شنبه هفتم آذرماه سال جاری شروع شد. دواطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در نوبت دوم سال جاری برای شرکت در آزمون می‌توانند تا ۲۵ آذرماه به سامانه ثبت نام و به آدرسwww.inbr.ir مراجعه کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، آزمون‌های مذکور روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد و مهلت زمانی تعیین شده برای ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. لذا به كليه داوطلبان عزيز توصيه می‌شود در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آزمون‌های یاد شده، برای رفاه حال داوطلبان و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، در برخی استان‌های كشور، حوزه‌های امتحانی در شهرهای جدید پیش‌بینی شده است كه داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب کنند./

نظر شما