شناسهٔ خبر: 149633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همایش تجلیل از شهدای حمل ونقل چهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود

مالکی فرمانده پایگاه مقاومت امام جواد(ع) اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و رانندگان ایثارگری در روز ۲۵ آذرماه یادواره‌ای با حضور خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران رانندگان ناوگان حمل و نقل برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) علیرضا مالکی گفت: دومین جلسه برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران رانندگان ناوگان حمل ونقل و راهداری با عنوان (همایش تجلیل از شهدای حمل و نقل استان)  در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با حضور تمام اصناف مرتبط و سندیکای رانندگان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت امام جواد(ع) اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این برنامه در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و رانندگان ایثارگری است که در ۸ سال جنگ تحمیلی نقش به‌سزایی داشتند.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد جهت پاسداشت مقام این عزیزان در روز ۲۵ آذرماه یادواره‌ای با حضور خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران رانندگان ناوگان حمل و نقل که شاید تا به حال یادواره و یا همایشی برای تجلیل از مقام این صنف برگزار نشده بود برپا خواهد شد.

مالکی با اشاره به اینکه در این همایش میزبان مسئولان استانی و کشوری خواهیم بود، اظهار کرد: مکان و ساعت برگزاری همایش متعاقباً اعلام خواهد شد.