شناسهٔ خبر: 149639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه گفت و شنود مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با کارکنان جوان این دستگاه اجرایی

جلسه گفت و شنود مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با جوانان1.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به منظور تعامل واستفاده از دانش و توان جوانان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان جلسه گفت گو تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، فرشاد دوستی درجلسه گفت و شنود با جوانان شاغل در راه وشهرسازی استان با بیان این موضوع که موتور پیشران هر کشوری جوان آن کشور هستند به بیان نکاتی در خصوص اهمیت بهره گیری از نظرات و توانایی های جوانان پرداخت و برگزاری جلسات گفت و شنود را فرصتی مناسب برای بیان مسائل و مشکلات و ایجاد فضای مناسب برای تعامل مستقیم جوانان با مسئولان دانست.

وی بهره گیری از تجربیات کارکنان با سابقه توسط کارکنان جوان و تلفیق تجربه با دانش روز را از مهمترین مولفه‌های توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: حضور جوانان با دانش و متعهد در دستگاه‌های اجرایی فرصت بسیار مناسبی است و مدیران می بایست از این فرصت در راستای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور استفاده کنند.

اسماعیلی رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه ضمن تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی برای برگزاری جلسه با جوانان  به بیان اهمیت و ضرورت برگزاری جلسات گفت و شنود جوانان با مدیران پرداخت و در ادامه برنامه جوانان حاضر در جلسه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را با مدیر کل راه و شهرسازی در میان گذاشتند.

لازم به ذکر است، جلسه گفت و شنود مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان با جوانان راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۸/۱۴۰۲ در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.