شناسهٔ خبر: 149716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۳۵ پرونده در کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد و فاروج

کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد و فاروج در خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد و فاروج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روزبه دادجو، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد و فاروج روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه سال جاری در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد. 

دادجو تصریح کرد: در این جلسه تعداد ۲۰ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون در خصوص شهر بجنورد مطرح شد که از مهمترین پرونده می‌توان به درخواست تغییر جهت ساخت، تغییرکاربری ها، افزایش تراکم، احداث بنا، تقاضای تثبیت گذر و تفکیک عرصه اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده‌ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

وی اظهار کرد: همچنین در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر فاروج نیز ۱۵ پرونده مطرح شد که از مهمترین پرونده‌ها می‌توان به تصویب نقشه تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن این شهر اشاره کرد. 

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh. mrud. ir مراجعه کنند. 

شایان ذکر است مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.