شناسهٔ خبر: 14984 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

خدمات حمل خودروی رجا افزايش يافت؛

راه‌اندازی واگن حمل خودرو در مسیر کرمان-مشهد

واگن خودرو به منظور پاسخ‌گویی به تقاضای مسافران خدمات حمل خودرو در مسیر كرمان- مشهد به صورت یك روز در میان راه‌اندازی شد و با اضافه كردن سرویس در مسیر تهران- بندرعباس، این خدمات افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی شركت حمل و نقل ریلی رجا با بیان این كه تا پیش از این، سرویس حمل خودرو در مسیر تهران-بندرعباس همه روزه بود افزود: علاوه بر همه روزه بودن خدمات حمل خودرو در مسیر تهران- بندرعباس، سرویس دیگری با برنامه حركت هر چهار روز یك بار برای مسیر مذكور فراهم شده است.

تعرفه حمل خودروی یك طرفه در مسیرهای تهران- بندرعباس، برابر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و كرمان- مشهد ، یك میلیون و ۵۰ هزار ریال است كه مبلغ ۴۰ هزار ریال به عنوان هزینه خدمات ایستگاهی راه‌آهن به مبالغ مذكور اضافه می‌شود.

شركت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان تنها شركت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار در كشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در ۱۳ محور تهران-مشهد، تهران-تبریز، تبریز-مشهد، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، تهران-یزد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-كرمان و تهران-اهواز به مسافران خدمات ارائه می‌‌كند.

مسافران برای كسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص ساعات حركت قطارها، بهای بلیت، روزهای حركت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل كنند./

نظر شما