شناسهٔ خبر: 149846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور انجام می شود؛

ساماندهی وانت بارهای بخش حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ساماندهی ناوگان وانت‌بار همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، غلامرضا کرمی، رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور حمایت از فعالیت وانت‌بارها و قانونی کردن فعالیت این ناوگان، همزمان با سراسر کشور طرح ساماندهی ناوگان وانت‌بار در استان زنجان نیز در حال اجرا است.

وی، ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار به منظور تخصیص سوخت را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

کرمی یادآور شد: رانندگان برای دریافت سهمیه عملکرد سوخت می‌توانند با در دست داشتن کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه جهت حمل محمولات در این طرح ثبت‌نام کنند.

این مسئول ابراز کرد: متقاصیان برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان و ثبت‌نام در این طرح به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، درگاه ملی مجوزها به آدرس G4b و یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان زنجان و شهرستان‌های محل سکونت مراجعه کنند.