شناسهٔ خبر: 14990 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

زنگنه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جزئیات آمار هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی / رشد ۷۳۸ درصدی تردد در محورهای منتهی به مرز مهران

ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام جزئیات آمار هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: تردد خودروها در هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی (شنبه ۷ آذر) نسبت به روزهای عادی افزایش ۷۳۸ درصدی را در محور منتهی به مرز مهران نشان داد.

مصطفی زنگنه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت ترافیکی در محورهای دو استان خوزستان و ایلام گفت: طرح محدوديت‌های ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی از یکشنبه یکم آذر آغاز شد و تا سه‌شنبه ۱۷ آذرماه ۹۴ ادامه دارد.

وی ادامه داد: تردد خودروها در هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی (شنبه ۷ آذر) نسبت به روزهای عادی افزایش ۷۳۸ درصدی در محور منتهی به مرز مهران٬ افزایش ۱۳۹ درصدی در ورودی به استان ایلام٬ افزایش ۴۰ درصدی در خروجی از استان ایلام٬ افزایش ۳۸ درصدی در محور منتهی به مرز چذابه٬ کاهش ۳۳ درصدی در ورودی به استان خوزستان و کاهش ۳۶ درصدی در خروجی از استان خوزستان را نشان داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: همچنین تردد خودروها در هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی (شنبه ۷ آذر) نسبت به مدت مشابه سال قبل در محور منتهی به مرز مهران صفر درصد٬ در ورودی به استان ایلام ۹ درصد کاهش٬ در خروجی از استان ایلام ۱۰ درصد کاهش٬ در محور منتهی به مرز چذابه ۱۴ درصد افزایش٬ در ورودی به استان خوزستان ۴۲ درصد کاهش و در خروجی از استان خوزستان ۲۹ درصد کاهش را تجربه کرد.

زنگنه اظهار کرد: بالاترین میزان نرخ تردد خودروها در هفتمین روز طرح ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی (شنبه ۷ آذر) نسبت به شرایط عادی در استان ایلام ۷۷ درصد٬ استان کرمانشاه ۴۲ درصد٬ استان خوزستان ۲۱ درصد٬ همدان ۱۶ درصد و استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۴ درصد رشد داشت./

نظر شما