شناسهٔ خبر: 149918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک مدیران راه و شهرسازی و کانون بازنشستگان استان خوزستان تاکید شد؛

ضرورت تامین مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

بازنشستگان خوزستان در نشست مشترک مدیران راه و شهرسازی و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، کارون و حمیدیه بر تامین مسکن بازنشستگان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خوزستان، نشست مشترک مدیران راه و شهرسازی و کانون بازنشستگان با هدف تامین مسکن بازنشستگان و در راستای تشکیل تعاونی مسکن کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با حضور رئیس و اعضای کانون، مدیران راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمید باوی بحره رئیس کانون بازنشستگان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از مسئولان متولی مسکن در استان صدور دستورات لازم جهت خانه دار شدن اعضای ۶۴۰ نفری تعاونی مسکن بازنشستگان را خواستار شد.

مجتبی یوسفی، نماینده حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی نیز ضمن تشکر و خوش آمد گویی از مدیرکل راه وشهرسازی استان خواستار تسریع در تامین مسکن بازنشستگان شد.

یوسفی قول داد در صورت لزوم پیگیری های لازم را از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد داد.

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی، که به همراه معاونان این اداره کل در جلسه ی مذکور حضور یافته بود، قول داد شخصا پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: موارد مطرح شده در جلسه جهت تامین مسکن بازنشستگان را در اولویت کاری خود قرار دهند و از هر کوششی برای تامین مسکن این قشر عزیز دریغ نکنند.