شناسهٔ خبر: 14992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداران كهگيلويه و بويراحمد برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

راهداری راهداران برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی در استان كهگيلويه و بويراحمد به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، حسن فدايي مدیرکل راه و شهرسازی استان كهگيلويه و بويراحمد اعلام کرد: برای خدمات‌رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی در سفر به کربلا، همه گشت‌های راهداری استان در حالت آماده باش هستند .

وی افزود: هدف از انجام این اقدام، کنترل و نظارت بر آمادگی اداره‌های راه و شهرسازی تابعه در عملیات راهداری برای خدمات دهی به زائران حسینی در اربعين امسال است.

وی گفت: بازديد از محورهاي مرتبط به استان خوزستان و ايلام با هدف بررسي اين محورها جهت انجام  عملیات راهداري در اين محورها از جمله  تمهیداتی است كه اين اداره كل جهت تسهيل در تردد زائرين كربلاي معلي انديشيده شده است.

 فدايي شستشوي تونل‌ها، خط كشي محورهاي مذكور، لكه‌گيري و روكش آسفالت، ترميم روشنايي تونل‌ها، نصب تابلوهاي علائم از جمله عمليات راهداري انجام شده در محورهاي ياسوج-اقليد، ياسوج –باباميدان، پل بريم، باشت – گچساران، گچساران –بهبهانو پل خيرآباد جهت خدمات‌رساني به زائران اربعين حسيني كربلا در مسير ارتباطي ذكر شده است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ارائه خدمات به زائرانی که از محورهای این استان به سمت استان‌های خوزستان و ایلام تردد می‌کنند، انجام شده است.

نظر شما