شناسهٔ خبر: 149921 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی واگن حمل خرده بار از یزد به تهران

ایستگاه راه آهن یزد مدیرکل راه‌آهن یزد از راه‌اندازی واگن حمل خرده بار از یزد به تهران و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین معصومی مدیرکل راه‌آهن یزد گفت: بر پایه درخواست همشهریان یزدی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش خطرات جاده‌ای و آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین تسریع و تسهیل در حمل بار خرد، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این اداره کل و همکاری شرکت پیشتاز راه و شهر (مجری حمل خرده بار ریلی)، قطار حمل خرده بار اختصاصی شهر یزد راه اندازی شد و در حال حاضر امکان حمل خرده بار حتی به صورت تناژی نیز در این ایستگاه وجود دارد.

معصومی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مسافرین شبکه ریلی و مردم استان و تسریع در ارسال بار خرد در مسیر یزد تهران و بالعکس، قطار حمل خرده بار اختصاصی شهر یزد راه‌اندازی شد.

مدیرکل راه‌آهن یزد افزود: از این پس مردم استان می‌توانند با استفاده از سامانه تجارت الکترونیک شرکت پیشتاز راه و شهر به آدرس Ghatarbar. irو ثبت سفارش در قسمت خدمات درب به درب، خدمات درخواستی خود را ثبت تا پرسنل این شرکت با تکمیل زنجیره خدمت و فرآیندهای لجستکی، نسبت به دریافت بار از درب منزل اقدام کنند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه‌آهن یزد، کسب و کارهای فعال در شهر یزد نیز می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۵۳۷۴۱ (۰۲۱) و ثبت درخواست انعقاد قرارداد، مرسولات دائمی خود را با تسهیلات و قیمتی مناسب، با قطار به اقصی نقاط کشور ارسال کنند.