شناسهٔ خبر: 149937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص اعتبار ۵۲ میلیارد ریالی برای ساخت مجدد پل شهرستان خرمدره

راهداری زنجان رییس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ساخت پل عابر پیاده در شهرستان خرمدره با تخصیص اعتبار ۵۲ میلیارد ریالی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، حسن کلانتری، رییس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان امروز از پل عابر پیاده کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان_قزوین در محدوده مجتمع خدماتی رفاهی غزال که در اثر تصادف تخریب شده بود، بازدید کرد.

به گفته وی، بر اساس برآورد اولیه ساخت این پل که بیش از ۷۰ متر طول دارد، ۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده است.

کلانتری با بیان اینکه پل شهرستان خرمدره در محور مواصلاتی پرتردد واقع شده است، افزود: ایمن‌سازی تردد عابرین و کاهش تصادفات با این اقدام تامین خواهد شد.

رییس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: اقدامات لازم برای ساخت پل در حال انجام است و پیمانکار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مقرر شده طی برنامه‌ریزی دقیق هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت پل شهرستان خرمدره به صورت ایمن اقدام شودضمن اینکه به صورت موقت و فوری نیز یک راه دسترسی ایجاد می‌شود تا مشکل منطقه برطرف شود.