شناسهٔ خبر: 149939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

قرارگاه ساماندهی نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شد

سیستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار نفر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول فعالیت هستند، گفت: قرارگاه ساماندهی نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است و به زودی اتفاقات خوبی برای بهبود وضعیت کارکنان این وزارتخانه رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمد علی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه در جلسه نشست با اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان که در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که لازمه رشد سازمان، داشتن سرمایه انسانی پر نشاط، شاداب و سالم است رویکرد وزارت راه و شهرسازی حرکت در مسیری است که با طراحی و یا ارتقاء فرآیندهای لازم، بتوانیم در مسیر تلاش، توسعه پایدار و خانواده آرمانی گام برداریم. 

وی ادامه داد: در این راستا نخستین قرارگاه نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی از ۲۳ آبان ماه جاری آغاز به کار خواهد کرد تا با اتخاذ تصمیمات مناسب گامی موثر در بهبود وضعیت تمامی کارکنان زیر مجموعه این وزارت‌خانه برداشته شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی نیروی انسانی توانمند فراوانی دارد، تاکید کرد: این نیروها بسیار توانمند ومتخصص هستند و از نظر علمی جایگاه بسیار بالایی دارند و باید این نخبه‌های علمی به خوبی حمایت شوند و از امکانات رفاهی و معیشتی مناسب بهره‌مند شوند. 

زهره‌ای با بیان اینکه در پرداختی‌ها بین دستگاه‌های اجرایی نابرابری وجود دارد، افزود: یکی از مهمترین اقدامات قرارگاه نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی برقراری عدالت در پرداختی‌ها کارکنان زیر مجموعه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی از پایین‌ترین حقوق برخوردارند بر اتخاذ تصمیمات در زمینه احکام و تعریف ساختار جدید تاکید کرد. 

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حال اجرای وزارت راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل سیستان و بلوچستان جزو استان‌های برتر است و پروژه‌های ملی بزرگ در این استان راهبری می‌شود که لازمه این بخش از فعالیت‌ها، وجود نیروی انسانی کافی در بخش‌های مختلف است.