شناسهٔ خبر: 149950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان خبر داد؛

رفع تصرف اراضی ملی شهرستان شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال

یگان حفاظت خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خوزستان، سرهنگ فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۲۰ فقره تصرف به اراضی ملی و دولتی شهرستان شوشتر شناسایی و اقدامات لازم در این رابطه به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ هزار متر مربع زمین دولتی واقع در شهرستان شوشتر رفع تصرف فوری شد؛ گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: ارزش این زمین ها ۴۵۰ میلیارد ریال است که به لطف خدا از ید متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

سرهنگ عبادی خاطرنشان کرد: مردم استان خوزستان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.