شناسهٔ خبر: 149957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با فرزند شهید برفی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

سیستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با فرزند شهید برفی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، رشادت های هشت سال دفاع مقدس را برشمرد و تاکید کرد: تکریم خانواده‌های شهدا از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است.

وی جایگاه خانواده شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کرد و اظهار داشت: ایثار و فداکاری‌های شهیدان در راه دفاع از میهن و اسلام باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از فرزند این شهید گرانقدر که از کارکنان اداره کل راه شهرسازی بشمار می رود، قدردانی شد.

لازم به ذکر است که اداره کل راه و شهرسازی استان در مناسبت‌های مختلف تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری قرار داده است.

دیدار معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با فرزند شهید برفی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان