شناسهٔ خبر: 149962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با فرمانده سپاه قدس

گیلان-دیدار سرپرست راه وشهرسازی با فرمانده سپاه قدس سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در راستای تعامل و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح، با فرمانده سپاه قدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در راستای تعامل و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این نشست صمیمی که در محل دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شد، محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سردار دامغانی فرمانده جدید سپاه قدس گیلان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح استان پرداخت و خواستار مساعدت و همکاری جهت تامین زمین برای اجرای این طرح ملی شد. 

وی با بیان اینکه مردم استان شایسته بهترین‌ها هستند گفت: تلاش ما در شورای مسکن رفع دغدغه مسکن برای همه اقشار و نیروهای مسلح در سطح استان است و باید با همکاری و تعامل دوطرفه گوشه‌ای از مشکلات مردم استان را حل و در جهت رفاه آنان گام‌های موثری برداریم. 

سردار دامغانی فرماندهی سپاه قدس گیلان نیز ضمن ابراز رضایت از تعامل وهمکاری مناسب سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با نیروهای مسلح در مدت ۳ماهه تصدی‌گری این مسئولیت، آمادگی خود مبنی بر همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات این پروژه بزرگ ملی استان اعلام کرد. 

وی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه از هیچ کمکی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم دریغ نخواهدکرد اظهار داشت: باید با تلاش مضاعف مشکلات مردم برطرف و مردم را به آینده امیدوار کنیم. 

گفتنی است در این جلسه مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان گیلان نیز حضور داشتند.