شناسهٔ خبر: 149977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد؛

تدوین جدول برنامه عملیاتی شهر به شهر در طرح نهضت ملی مسکن 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن از تدوین جدول برنامه عملیاتی شهر به شهر در بخش‌های حمایتی، بازآفرینی، خودمالک و روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست شورای مسکن استان که در دفتر کار استاندار با حضور فرمانداران سه شهر جغتای، جوین و بردسکن و کلیه مدیران استانی مرتبط برگزار شد، گفت: برنامه و جدول عملیاتی شهرهای استان در طرح نهضت ملی مسکن را در بخش‌های مختلف تدوین و به طور مشخص اهداف و زمانبندی آن را تعیین کردیم. 

داعی در این جلسه افزود: بررسی پیشرفت نهضت ملی مسکن استان پایش می‌شود. 

استاندار خراسان رضوی نیز با قدردانی از نظارت و تلاش دستگاه‌های متولی از فرمانداران خواست هرچه زودتر مراحل هدایت، اقدام و کنترل را به اجرا در آورده و برای قرعه کشی زمین ضرب الاجل چند روزه تعیین کنند.  

نظری از فرمانداران به دلیل تامین بیش از ۸۰ درصد زمین مربوطه در ۲۳ شهر و اختصاص بین ۵۰ تا ۸۰ درصد زمین در ۶۰ شهر زیر مجموعه فرمانداری‌ها قدردانی کرد و دستور تسریع در روند پروژه‌ها را داد. 

استاندار خراسان رضوی به منظور فعالیت پروژه در مرحله قرعه کشی به فرمانداران شهرستان‌های حاضر در جلسه ۴۸ ساعت فرصت اقدام داد. 

وی افزود: قریب به اتفاق ۱۳ شهر مذکور، بررسی، تایید نهایی شده و با قرعه‌کشی اقدامات تکمیل می‌شود. برنامه بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن فرمانداری‌ها با حضور استاندار طی روزهای آینده تداوم خواهد داشت.