شناسهٔ خبر: 150040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتبار ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان انجام شد؛

روکش آسفالت راه فرعی محور چورزق _سرخه دیزج(روستای دهنه)

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم گفت: عملیات اجرای یک هزار و ۳۰۰ متر روکش آسفالت راه فرعی محور چورزق _سرخه دیزج (روستای دهنه) از توابع شهرستان طارم با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان، عملیات) روکش آسفالت گرم راه فرعی محور چورزق به سرخه دیزج( روستای دهنه) به طول یک هزار و ۳۰۰متر در حوزه استحفاظی شهرستان طارم به اتمام رسید.

حمیدرضا نجفی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم گفت: شهرستان طارم بیش از ۶۳۰ کیلومتر جاده شهری و روستایی دارد که در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و روان‌سازی ترافیک و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان اقدامات روکش آسفالت انجام می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: راه فرعی محور چورزق به سرخه دیزج( روستای دهنه) به طول یک هزار و ۳۰۰ متربه صورت پیمانی و با اعتبار ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی اظهار کرد: روکش آسفالت گرم راه روستایی آستاکل به طول ۱۳.۵ کیلومتر در حال انجام است.

این مقام مسئول افزود: طرح ایمن‌سازی راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شامل حذف نقاط حادثه‌خیز در ۳ نقطه، خط‌کشی ۵ کیلومتر، لکه‌گیری، احیای قنوها، نصب علائم، جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها، بازگشایی دهانه پل‌ها، شانه‌سازی و جلوگیری از اضافه تناژ بار از جمله اقدامات این اداره در سال جاری است.