شناسهٔ خبر: 150061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

روکش آسفالت ۲۲ کیلومتر از راه‌های شهرستان تویسرکان

حمید ملک نیا رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان از اجرای ۲۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) حمید ملک نیا رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان گفت: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای شهرستان تویسرکان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۰ کیلومتر شانه سازی،۶۰ کیلومتر خط کشی، ۴ کیلومتر ساخت راه بوستاندر-دارانی، ۶ مورد ترانشه برداری و ۱۰۰ کیلومتر پاکسازی حریم در راههای شهرستان تویسرکان انجام شده است.

وی تصریح کرد:یکی از اقدامات شاخص راهداری شهرستان تویسرکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین نیک اندیش برای ارتقاء ایمنی راه‌های روستایی بود که امسال برای اولین بار در سطح محورهای تویسرکان انجام شد.

رئیس راهداری تویسرکان افزود: با کمک خیرین نیک اندیش شهرستان افزون بر ۲۰ هزار متر مکعب ترانشه برداری و شانه سازی در محورهای روستایی سید شهاب، قولی لاله، اشترمل، لامیان و... انجام شده است.

ملک نیا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری به منظور کنترل سیلاب‌های احتمالی  افزون بر ۶۰ دستگاه پل و آبرو تنقیه و لایروبی شده است و این عملیات نیز همچنان ادامه دارد.

عملیات تعمیر رادیه و برید پل بزرگ شان آباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر حفظ و صیانت از حریم راه‌های شهرستان تویسرکان گفت: در طی ۷ ماهه گذشته افزون بر ۱۵۰ مورد اخطار و توقف کار و ۶۰ مورد رفع تجاوز به حریم با حکم دادستانی در راه‌های این شهرستان صادر و اجرا شده است.