شناسهٔ خبر: 150155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید سرزده استاندار از اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

بازدید سرزده استاندار از اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از اداره کل راه و شهرسازی استان بازدید کرد و موضوعاتی چون روند پاسخگویی به مراجعان طرح نهضت ملی مسکن، املاک، شهرسازی، بازآفرینی و سایر قسمت‌ها و نحوه ارائه خدمات این مجموعه را به صورت میدانی رصد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بدون اطلاع قبلی از اداره کل راه و شهرسازی استان بازدید کرد و موضوعاتی چون روند پاسخگویی به مراجعان طرح نهضت ملی مسکن، املاک، شهرسازی، بازآفرینی، تعیین تکلیف نحوه انجام طرحهای هادی و جامع و سایر قسمت‌ها و نحوه ارائه خدمات این مجموعه را به صورت میدانی رصد کرد.

در جریان این بازدید استاندار خراسان شمالی با مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار کرد و فرآیند انجام امور اداری و روند پاسخگویی به مردم را در حوزه های مختلف و همچنین تعیین تکلیف نحوه انجام طرحهای هادی و جامع را مورد نظارت قرار داد.

وی با گزارشات مرتبط هر حوزه تخصصی در جریان شیوه انجام خدمات و فرآیندها قرار گرفت.

شایان ذکر است پیش از این نیز استاندار خراسان شمالی به صورت سرزده از بسیاری دستگاه‌های اجرایی استان بازدید کرده بود که این اقدام از سوی ایشان با هدف مردمی‌سازی هرچه بیشتر دولت صورت می‌پذیرید و این بار اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت حضوری موضوع بازدید بود.