شناسهٔ خبر: 150158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز خبر داد؛

آغاز مرحله دوم ساماندهی بنگاه‌های املاک در رامهرمز

ببینید| آغاز دور جدید بازرسی از بنگاه های املاک در شهرستان رامهرمز رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک و بازرسی از این واحدها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سعید خالدی، اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات رامهرمز با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک دور جدید بازرسی‌های خود از بنگاه‌های مشاور املاک را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به این اقدامات انجام شده شاهد ساماندهی خوبی در وضعیت بنگاه‌های مشاور املاک در شهرستان بودیم. در این زمینه اکنون آگاهی و هوشیاری بنگاه‌ها ارتقا یافته و همچنین بحث رعایت قانون نیز به خوبی در حال انجام است.

خالدی عنوان کرد: در حال حاضر اغلب بنگاه‌های شهرستان الکترونیکی شده‌اند و در دیگر بنگاه ها نیز این رویه در حال پیگیری و اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز ادامه داد: درج نکردن نرخنامه، ارائه نشدن صورتحساب دقیق به مشتری، گرانفروشی در معاملات، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن سایر ضوابط و مقررات مربوطه در حوزه مسکن و معاملات نظام صنفی عمده تخلفات انجام‌شده توسط مشاورین املاک است که تلاش می‌شود در دور جدید بازرسی‌ها به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.