شناسهٔ خبر: 150208 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

جلسه بررسی وضعیت کارگروه‌های تنظیم و ساماندهی بازار املاک برگزار شد

دور تازه گشت‌های مشترک ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک

ببینید|  گشت مشترک کنترل و بازرسی از مشاورین املاک در راستای ساماندهی مشاوران املاک خراسان رضوی با هدف بررسی آخرین وضعیت اقدامات کارگروه های تنظیم و ساماندهی بازار املاک و مستغلات سراسر کشور امروز سه شنبه نشستی مجازی با حضور نمایندگان و دبیران کارگروه‌های تنظیم و ساماندهی ۳۵ اداره کل استانی راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با هدف بررسی آخرین وضعیت اقدامات کارگروه‌های تنظیم و ساماندهی بازار املاک و مستغلات سراسر کشور امروز سه‌شنبه نشستی مجازی با حضور نمایندگان و دبیران کارگروه‌های تنظیم و ساماندهی ۳۵ اداره کل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

با توجه به تداوم گشت مشترک ساماندهی مشاورین املاک در سراسر کشور نشستی مجازی با دبیران استانی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور امروز برگزار شد.

بر این اساس مقرر شد در دور تازه گشت‌های مشترک ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک، ضمن رصد عوامل اثرگذار بر افزایش قیمت مسکن در سطح استان‌ها، اخلالگران شناسایی و اقدامات لازم انجام شود.

لازم به ذکر است بازرسی بیش از ۹۰ هزار واحد صنفی مشاور املاک و پلمپ بیش از ۷ هزار واحد غیر مجاز از دستاوردهای دور نخست گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک سراسر کشور است.