شناسهٔ خبر: 150263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبرداد:

۸کیلومتر از طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز تا پایان آبان ماه زیر بار ترافیک می رود.

نشست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با نصب نیوجرسی و تیرهای برق، هشت کیلومتر از طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز تا پایان آبان ماه زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ غلامرضا  رسول زاده؛ معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  در جریان بازدید اصحاب رسانه از طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز گفت: تا پایان این ماه هشت کیلومتر از این طرح ۱۶ کیلومتری از سمت دیزل آباد تا ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) بازگشایی شده و هشت کیلومتر باقیمانده ظرف ۴۵ روز آینده به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان از طرف راهداری برای اجرای طرح توسط پیمانکار و تامین علایم‌ ایمنی، ۱۷۰ میلیارد تومان برای آسفالت و نیوجرسی از طرف شهرداری تبریز و  ۶۰ میلیارد تومان از طرف اداره برق برای تیرگذاری و تامین روشنایی مسیر هزینه شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: طرح تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز به طول ۱۶ کیلومتر  و عرض ۷ متر طرحی دو ساله بود که به همت راهداران، شهرداری و اداره برق، در عرض۸ ماه به سرانجام خواهد رسید