شناسهٔ خبر: 169452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد چلگرد (دیمه) در استان چهارمحال وبختیاری

کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد  چلگرد ( دیمه) در راستای چله خدمت در استان چهارمحال وبختیاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور شهرکرد - چلگرد ( دیمه) در استان چهارمحال وبختیاری درمحور شهرکرد - چلگرد ( دیمه) شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری) روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ساخت این مجتمع با مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  در محور شهرکرد - چلگرد (دیمه) در استان چهارمحال‌وبختیاری شروع شده است.

روح غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار اولیه این طرح حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

وی گفت: تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت در راه‌های مواصلاتی این استان به ۲۰ عدد رسیده است.

غلامی در پایان افزود: افزایش تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی نقش موثری در کاهش تصادفات و ایمنی جاده‌ها دارد. توسعه آن‌ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و کاربران جاده‌ای در دستور کار قرار گرفته و با جدیت ادامه خواهد داشت.