شناسهٔ خبر: 150268 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه‌ های استان کرمانشاه:

۲۸ سامانه نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب می‌شود

عمران قیاسی مرکز مدیریت راه های کرمانشاه رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۸ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب و بروزرسانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)عمران قیاسی گفت: درحال حاضر، ۳۳ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است که به‌زودی ۲۸ دستگاه دوربین دیگر نیز به سامانه های هوشمند جاده ای استان کرمانشاه اضافه می‌شود.

قیاسی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان در ایام تردد زوار اربعین حسینی (ع)، بارش نزولات آسمانی و تردد کاربران جاده ای افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای؛ سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را رصد می‌کنند و در بروز هرگونه مشکل خدمات رسانی به هموطنان در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

وی گفت: تصویر دوربین‌های سامانه های هوشمند جاده ای در اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رؤیت است و هموطنان می توانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، درباره اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه سال‌جاری گفت: از ابتدای سال‌جاری، ۴ دستگاه دوربین سامانه نظارتی نصب، ۱۴ محور استان به سامانه ترددشمار مجهز و نصب ۶ سامانه ثبت تخلفات جاده ای نیز در دست اقدام است.

عمران قیاسی در پایان افزود: ۵۲ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، ۵ دستگاه سامانه توزین در حین حرکت و ۹۶ ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است.