شناسهٔ خبر: 150291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

محوطه سازی و تامین تمام زیرساخت ها در نهضت ملی مسکن آماده تحویل در زنجان ضروری است

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم محوطه سازی و تامین تمام زیر ساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان که آماده تحویل است تاکید کرد و گفت: باید معابر واحدهای افتتاح شده، حداقل های لازم برای عبور و مرور متقاضیان را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی روز پنجشنبه در دومین جلسه کارگروه پیگیری و برنامه ریزی برای تحویل دو هزار واحد مسکونی  در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت:  به مناسبت سفررئیس جمهور به استان زنجان این جلسه با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه این کارگروه با حضور کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن،پیمانکاران پروژه ها و زیر ساختها ،سازندگان و مشاورین تشکیل می شود،اظهار کرد: در این جلسه هر کدام از اعضا مشکلات فازهای آماده تحویل را بیان می کنند تا مشکلات رفع شود. 

مدیرکل راه  شهرسازی استان زنجان،بر لزوم پیگیری ویژه در اجرا و تامین تاسیسات فازهای آماده تحویل تاکید کرد و بیان داشت: خوشبختانه پیرو اولین جلسه ای که برگزار شد افزایش نیروی انسانی در پروژه ها اتقاق افتاد و شاهد پیشرفیت فیزیکی محسوسی هم در پروژه ها بودیم. 

اسماعیلی تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی خاصی در استان حاکم است واجرای کارها با محدودیت مواجه می  شود در این راستا کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب  زنجان هر روز به طور منظم و مستمر پروژه ها را رصد کنند و هر هفته جمع بندی پروژه ها را داشته باشیم و  جلسات در محل سایت پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار شود تا به طور منظم فازهای آماده تحویل روزانه رصد شود.

وی بر لزوم محوطه سازی فازهای آماده تحویل پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان تاکید کرد و افزود: معابر تا آنجا که حتی تمام مصالح  ساختمانی اضافی و پرت از محل فازهای آماده تحویل جمع آوری شود، باید آماده باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،  تاکید کرد: باید فضا سازی لازم در محل پروژه ها اتفاق بیفتد تا در مرحله تحویل واحدهای مسکونی، در محوطه سازی و معابر مشکلی نداشته باشیم. 

اسماعیلی ،همچنین بر لزوم تامین تمام زیرساختها در پروژه های آماده تحویل  تاکید کرد و یاد آورشد: در بازه زمانی کوتاهی که تا سفر رئیس جمهور داریم باید تمام زیر ساختها و محوطه سازی در پروژه ها آماده  و تامین شود.