شناسهٔ خبر: 150300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی:

امنیت امروز جامعه نتیجه جانفشانی‌های شهداست

دیدار جهانی به خانواده شهدا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: امنیت امروز جامعه نتیجه جانفشانی‌های شهدای انقلاب به خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به همراه دبیر شورای فرهنگی آن اداره کل، معاون فرماندار فراهان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراهان ضمن حضور در روستای عزیزآباد با خانواده معظم شهید والامقام سید مسعود عزیزآبادی دیدار کردند.

مهرداد جهانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور با ایثار و گذشت، جان خود را تقدیم کردند و ما همیشه مدیون خون پاک آنها هستیم؛ اگر امروز در آسایش زندگی می کنیم و کشور امنیت دارد به برکت خون شهدای گرانقدر است.

وی افزود: عزت و سربلندی امروز جامعه مدیون شهدا و خانواده معظم ایشان است که از همه چیز گذشتند و جان خود را فدای هموطنانشان کردند تا پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و اقتدار امروز حاصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: پرورش چنین فرزندانی نشان از بصیرتی والا دارد که ما به همین منظور به داشتن و ارج نهادن خانواده معظم شهداء بر خود می‌بالیم.

جهانی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای است که بر دوش ماست؛ دیدار با خانواده های جانبازان، شهدا و ایثارگران باعث ارج نهادن به خون آنها است و باید در این مسیر همواره تلاش کنیم تا دنباله رو راه شهیدان باشیم.