شناسهٔ خبر: 150301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری معادل ۷۲۰ میلیون تومان صورت گرفت؛

اتمام احداث آبروی روستای باغدره خرمدره

راهداری زنجان رئیس‌راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ خرمدره‌ از اتمام احداث آبروی ورودی روستای باغدره شهرستان خرمدره با اعتبار ۷۲۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، مهدی دهقانی رئیس راهداری و حمل‌ و نقل‌جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: با توجه‌به‌اینکه پل ورودی روستای باغدره از استحکام لازم برخوردار نبود و این امکان وجود داشت که در اثر بارش‌های شدید، شاهد بروز مشکلاتی در تردد روستائیان باشیم، این اداره کل با اعتباری معادل ۷۲۰ میلیون تومان اقدام به احداث آبرو نمود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از خواسته‌های شهروندان روستای باغدره بود که عملیات اجرایی آن در دستور کار راهداری این شهرستان قرار گرفت و طی دو ماه از محل اعتبارات استانی انجام شد.

دهقانی بیان‌کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، لایروبی و تنقیه ۱۲دستگاه پل آبرو در محور کمربندی ابهر _خرمدره در راستای جلوگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی پل‌ها طی ۷ ماه گذشته انجام شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره یادآور شد: با این اقدام راهداری، ارتقا ایمنی محور و رفاه کاربران جاده‌ای تامین شده است.