شناسهٔ خبر: 150436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

آذربایجان غربی یکی از ظرفیت های بزرگ حمل و نقل در بخش جاده ای و بین المللی در کشور است

941c3c2e-56d1-48b9-8b05-50b77cadf881.jpg مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  را یکی از ظرفیت های بزرگ حمل و نقل در بخش جاده ای و بین المللی در کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی فتحی مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسم معارفه سرپرست جدید حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:نزدیک به ۱۰ درصد اقتصاد کشور بر پایه حمل و نقل بوده و  ظرفیت های موجود در آذربایجان غربی باعث شده است تا این استان به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ حمل و نقل در بخش جاده ای و بین المللی شناخته شود و نقش شایانی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

وی افزود: جایگاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استان ها با توجه به عملکرد این مجموعه سیستماتیک رو بهپیشرفت است و امید داریم با تعامل بیشتر در کلیه مجموعه ها این جایگاه رفته رفته بهتر شود چراکه عملکرد مثبت باعث افزایش رضایت مندی مردم  و بهبود بیش از پیش وضعیت موجود خواهد شد.

فتحی از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خواست تا تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و با استفاده از ظرفیت تمامی نیرو ها در همه عرصه ها مخصوصا در بخش حراست زمینه را برای ارتقا سلامت اداری هموار تر سازند و از مدیران میانی و مدیر کل این مجموعه خواست تا با اعتماد به حراست زمینه پیشرفت مجموعه را فراهم آورند.

فتحی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از آسیب ها در نظام اداری شفافیت در کلیه امور باید در دستور کار قرار گیرد و همچنین مجموعه حراست باید با دید اسلامی چشم بینای مدیران باشد.

این مقام مسئول گفت: از مدیران مجموعه حراست می خواهیم کلیه مسائل را با مدیرکل و مدیران میانی مطرح و در مورد آن نتیجه گیری شود.

وی یاد آور شد: تولید اطلاعات درست به منظور تصمیم گیری بهتر باید در اولویت کاری قرار گیرد و نتیجه این اطلاعات با ارائه به مدیران، می تواند منجر به یک تصمیم مدیریتی درست شود.

فتحی در رابطه با عملکرد حراست گفت:به امر نتیجه گرائی و کیفیت گرائی در کارهای اداری تاکید می کنیم و باید از کارهای متفرقه و فرصت سوز پرهیز کنید چرا که کار باید سیستمی باشد.

مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان گفت: در صورت وجود فساد در مجموعه باید علل وجود این امر شناسائی و با آن مبارزه شود چرا که مبارزه با معلول نمیتواند باعث ریشه کن شدن فساد شود.