شناسهٔ خبر: 150451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی دادستان مرکز آذربایجان غربی از اقدامات ضربتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

2ecc1dad-22d2-4788-9819-92fbbe0d321f.jpg دادستان مرکز استان آذربایجان غربی از اقدام سریع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نصب تابلو و علائم هشدار دهنده محور ارومیه - راژان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پس از حضور مسئولین ارشد استانی در محور راژان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بلافاصله نسبت به ایمن سازی این محور اقدام کرده که باعث شد دادستان مرکز استان از اقدامات این اداره کل تقدیر کند.

دادستان مرکز آذربایجان غربی در مصاحبه با رسانه های مرکز استان اذعان داشته است: اقدام سریع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در رابطه با علائم گذاری مسیر راژان که متاسفانه در  هفته آتی شاهد فوت چند نفر از هم استانی های عزیز مان بودیم، قابل ستایش است.

ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان  غربی نیز در این رابطه گفت: اولویت راهداران آذربایجان غربی صیانت از جان شهروندان بوده و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این رابطه علائم گذاری این محور انجام گرفته است و سایر اقدامات کوتاه مدت را در روزهای آتی انجام خواهیم داد.

دست نشان خاطر نشان کرد: در راستای آگاهی بخشی به کاربران جاده ای نزدیک به ۵۰ عدد تابلو بلافاصله در این محور نصب شد و با توجه به هماهنگی های انجام گرفته، سرعت وسائط نقلیه در محور سیلوانا و راژان به ۸۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.