شناسهٔ خبر: 150489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در ۶۹ شهر خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در ۶۹ شهر استان خراسان رضوی زمین تأمین شده است، در ۲۱ شهر در مراحل نهایی و ۶ شهر تا پایان ماه جاری تعیین تکلیف می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن خراسان رضوی اقدام‌های این اداره در بخش‌های حمایتی، خودمالک، جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و روستایی شهرستان سبزوار را تشریح کرد.

داعی اظهار کرد: طرح جوانی جمعیت در شهرستان سبزوار نیز یک‌هزار و ۳۸۳ متقاضی مسکن داشت که از این شمار، یک‌هزار و ۷۴ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون به ۱۹۱ متقاضی زمین واگذار شده است.

وی افزود: برای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در ۶۹ شهر استان خراسان رضوی زمین تأمین شده است، در ۲۱ شهر در مراحل نهایی و ۶ شهر تا پایان ماه جاری تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی برای واگذاری زمین های تامین شده به متقاضیان در حال انجام است.

داعی ادامه داد: افزون بر ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان خراسان رضوی در حال پرداخت به متقاضیان دارای شرایط است.