شناسهٔ خبر: 150572 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

آغاز عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان)

آغاز عمليات لاينينگ در تونل شهداى خليج فارس (بالنگستان) تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان) حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع اجرای عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس خبر داد.

شبانی اظهار کرد: هم اکنون عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهدای خلیج فارس آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات، ماهانه حدود ٤٠ متر لاینینگ کامل در این تونل صورت خواهد گرفت تا جداره های تونل برای پایدار سازی تمکیل شود.

وی افزود: تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات حفاری و کف برداری تونل به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون با شروع عملیات لاینینگ ٦٦ متر آرماتورگذاری کل مقطع توسط پیمانکار صورت گرفته که از این میزان ٣٠ متر لاینینگ در آن به صورت کامل انجام شده است.