شناسهٔ خبر: 150602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت هفته بسیج

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، در متن پیام تبریک حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت هفته بسیج آمده است: پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تاسیس خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌ و امنیتی جمهوری اسلامی حضور دارد.

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

بسیج سازندگی در طول سالیان متمادی  علاوه بر  انجام وظایف و   ماموریت  های خود ، در عرصه های مختلف خوش  درخشیده و  با  بسیج  آحاد  مردم خدمات بسیار گسترده ای را در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم و آسیب دیده ارائه کرده است.

امروز به برکت حضور بسیج در عرصه‌های خطیر و تعیین کننده کشور به ویژه مجاهدت‌های این قشر فداکار در حوزه مردم یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی، نشان از نقش آفرینی بسیج در تامین نیازهای سرنوشت‌ساز انقلاب و میهن اسلامی دارد.

اینجانب هفته مبارک بسیج که با شعار محوری "بسیج، خدمتگزار ملت ایران" مزین گشته است را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه بسیجیان سرافراز به ویژه بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای شما، سرافرازی، سلامتی و صحت مسألت دارم.